English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/44660

Title: Modality of combined-education enrollment according to the teachers' perception: validation of a scale = Modalidad de escolarización combinada desde la óptica de los profesionales de la educación: validación de una escala
Author(s): Castro Pañeda, María Pilar
González González-Mesa, Carmen
Álvarez Martino, Eva
Álvarez Hernández, Marina
Campo Mon, María Ángeles
Issue date: 2017
Citation: Revista de Investigación en Educación, 15(1), p. 27-40 (2017)
Format extent: p. 27-40
URI: http://reined.webs.uvigo.es/index.php/reined/issue/view/22
http://hdl.handle.net/10651/44660
ISSN: 1697-5200
2172-3427
Appears in Collections:Artículos
Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File SizeFormat
201-1-200-1-10-20180304.pdf170,05 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias