English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Capítulos de libros >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/39193

Title: Consumer-based brand equity
Author(s): Vázquez Casielles, Rodolfo
Río Lanza, Ana Belén del
Iglesias Argüelles, Víctor
Keywords: Patrimonio
Marcas
Issue date: 2016
Publisher: Routledge
Citation: Lia Zarantonello, Véronique Pauwels-Delassus. The Handbook of Brand Management Scales. Nueva York : Routdledge, 2016. p. 233-237
Format extent: p. 233-237
URI: http://hdl.handle.net/10651/39193
ISBN: 978-0415742962
Appears in Collections:Capítulos de libros

Files in This Item:

There are no files associated with this item.



Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias