English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Libros >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/39170

Title: Investigación de mercados: El valor de los estudios de mercado en la era del marketing digital
Author(s): Trespalacios Gutiérrez, Juan Antonio
Vázquez Casielles, Rodolfo
Ballina Ballina, Francisco Javier de la
Suárez Vázquez, Ana
Keywords: Investigación de mercados
Marketing Digital
Issue date: 2016
Publisher: Paraninfo, S.A. Ediciones
Format extent: 262 p.
URI: http://hdl.handle.net/10651/39170
ISBN: 978-84-2833-852-3
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:

There are no files associated with this item.



Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias