English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/36151

Title: Aprendizaje organizativo y creación de valor en las relaciones fabricantedistribuidor
Other title: Organizational learning effects on value creation in manufacturer-distributor relationships
Author(s): López Sánchez, José Ángel
Santos Vijande, María Leticia
Trespalacios Gutiérrez, Juan Antonio
Issue date: 2010
Publisher version: http://dx.doi.org/10.1016/S1138-5758(10)70003-7
Citation: Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 42, p. 35-74 (2010); doi:10.1016/S1138-5758(10)70003-7
Format extent: p. 35-74
URI: http://hdl.handle.net/10651/36151
ISSN: 1138-5758
Appears in Collections:Administración de Empresas
Artículos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1-s2.0-S1138575810700037-main.pdf222,23 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias