English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/31900

Title: La enseñanza pre-universitaria en ciencia y tecnología puede influir en las funciones ejecutivas
Other title: Pre-university tuition in science and technology can influence executive functions
Author(s): Méndez López, Marta
Arias del Castillo, Natalia
Menéndez García-Hevia, José Ramón
Villar Flecha, José Ramón
Neira Álvarez, Ángel
Romano Gutiérrez, Pedro V.
Núñez Pérez, José Carlos
Arias Pérez, Jorge Luis
Issue date: 2014
Citation: Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 12(3), p. 747-762 (2014); doi:10.14204/ejrep.34.14016
Format extent: p. 747-762
URI: http://hdl.handle.net/10651/31900
http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?929
ISSN: 1699-5880
Sponsored: Supported by MICINN PSI 2010-19348, TIN2011-24302 and MEC AP2009-1714
Project id.: MICINN/PSI 2010-19348
MICINN/TIN2011-24302
MEC/AP2009-1714
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:

There are no files associated with this item.



Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias