English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/29159

Title: Teoría construccionista del aprendizaje en formación del profesorado. Perspectivas del alumnado y profesorado desde la investigación cuantitativa y cualitativa
Other title: The Constructionist Theory of Learning in Teacher Education. Perspectives from students and teachers through quantitative and qualitative research
Author(s): Fernández Río, Francisco Javier
Calderón Luquin, Antonio
Méndez Giménez, Antonio
Rolim Márquez, Ramiro J.
Issue date: 2014
Publisher: Universidad de Granada
Citation: Profesorado: Revista de currículum y formación del profesorado, 18(3), p. 213-228 (2014)
Format extent: p. 213-228
URI: http://hdl.handle.net/10651/29159
ISSN: 1989-639X
1138-414X
Appears in Collections:Artículos
Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Profesorado-2014.pdf464,01 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias