English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/21446

Title: Impacto de twitter en la comunicación y promoción institucional de las universidades
Author(s): Guzmán Duque, Alba Patricia
Moral Pérez, María Esther del
González Ladrón de Guevara, Fernando
Gil Gómez, Hermenegildo
Issue date: 2013
Citation: Pixel-Bit: Revista de medios y educación, 43, p. 139-153 (2013)
Format extent: p. 139-153
URI: http://hdl.handle.net/10651/21446
ISSN: 1133-8482
Local identifier: 20140333
Appears in Collections:Artículos
Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Impacto.pdf418,97 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias