English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. >

Browsing by Author 4399

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 33 to 38 of 38
Issue DateTitleAuthor(s)
1997Las relaciones entre empresas en los canales de distribución : proveedores y mayoristas en el sector de bebidas en EspañaIglesias Argüelles, Víctor
1997Las relaciones sociopolíticas en el canal de distribución turístico en AsturiasGonzález Ramírez, Ernesto Raúl
1-Jul-2002El riesgo percibido por el consumidor. Una aplicación empírica a la elección de marcas del distribuidorGonzález Mieres, Celina
2014Sensitivity to marketing and the importance of emotional intelligence in small and medium-sized service firmsSuárez Vázquez, Ana; Iglesias Argüelles, Víctor; Trespalacios Gutiérrez, Juan Antonio
2012Trust as a moderator of the relationship between organizational learning and marketing capabilities: Evidence from Spanish SMEsSanzo Pérez, María José; Santos Vijande, María Leticia; García Rodríguez, Nuria; Trespalacios Gutiérrez, Juan Antonio
2012Value-creating functions, satisfaction and loyalty in business markets: a categorical variable approach using a robust methodology under structural equation modelingLópez Sánchez, José Ángel; Santos Vijande, María Leticia; Trespalacios Gutiérrez, Juan Antonio
Showing results 33 to 38 of 38

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias